Bokningsvillkor

Hittar du inte svaret på din fråga så kontakta oss gärna via E-post formuläret.

Vill du avboka din bokning så kontakta oss via telefon eller via e-post så hjälper vi dig.

Allmänna villkor

Bokningen är bindande efter det att anmälningsavgiften är inbetald. Om du inte har möjlighet att betala on-line kan du kontakta oss på +46 498 290 350 eller info@bovidhavet.com.

Anmälningsavgiften på 20% av bokningens pris ska vara Roma Media Center AB tillhanda omgående vid bokningstillfället. Slutbetalningen ska vara registrerad senast 40 dagar innan ankomst. Vid bokning närmare än 40 dagar full betalning vid bokningstillfället. Annars riskerar ni att bokningen avbokas.

Våra betalningar går via Payex och Dibs och vi hanterar Visa, Master Card samt direktbetalning via Handelsbanken, Sparbanken, Nordea och Skandinaviska enskilda banken.

Du kan avboka muntligen eller skriftligen till Roma Media Center AB på tel. +46 (0)498-290350 eller via e-post info@bovidhavet.com. Vid avbokning gäller avgifter enligt Särskilda Villkor. Ändringskostnad 150 Sek per tillfälle.

Du kan skydda dig mot avbokningskostnader genom att köpa ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället. Avbeställningsskydd kostar 295 Sek och gäller för samtliga i bokningen.

Du får en skriftlig bekräftelse på Din bokning via post eller e-post – Du får handlingar och övriga uppgifter i god tid. Köpta tjänster stämmer med beskrivningen – Du informeras om alla väsentliga förändringar, som rör Din bokning. Du får disponera stugan/lägenheten/rummet från det klockslag som angivits på Din bokningsbekräftelse.

Du får en skriftlig bekräftelse på Din bokning via post eller e-post – Du får handlingar och övriga uppgifter i god tid. Köpta tjänster stämmer med beskrivningen – Du informeras om alla väsentliga förändringar, som rör Din bokning. Du får disponera stugan/lägenheten/rummet från det klockslag som angivits på Din bokningsbekräftelse.

Vänd Dig direkt till oss med eventuella klagomål. Vi beaktar alla klagomål, men de måste dock inkomma senast 7 dagar efter avresa för att göra sig gällande. Om vi inte kommer överens kan Du vända Dig till Allmänna Reklamationsnämnden. Den består av en opartisk ordförande och representanter för researrangörer och konsumenter. Nämndens adress är: Box 174, 101 23 Stockholm.

Särskilda villkor

Bokningen är bindande efter det att anmälningsavgiften är inbetald. Om du inte har möjlighet att betala on-line kan du kontakta oss på +46 498 290 350 eller info@bovidhavet.com.

Anmälningsavgiften på 20% av bokningens pris ska vara Roma Media Center AB tillhanda omgående vid bokningstillfället. Slutbetalningen ska vara registrerad senast 40 dagar innan ankomst. Vid bokning närmare än 40 dagar full betalning vid bokningstillfället. Annars riskerar ni att bokningen avbokas.

Våra betalningar går via Payex och Dibs och vi hanterar Visa, Master Card samt direktbetalning via Handelsbanken, Sparbanken, Nordea och Skandinaviska enskilda banken.

Du kan avboka muntligen eller skriftligen till Roma Media Center AB på tel. +46 (0)498-290350 eller via e-post info@bovidhavet.com. Vid avbokning gäller avgifter enligt Särskilda Villkor. Ändringskostnad 150 Sek per tillfälle.

Du kan skydda dig mot avbokningskostnader genom att köpa ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället. Avbeställningsskydd kostar 295 Sek och gäller för samtliga i bokningen.

Du får en skriftlig bekräftelse på Din bokning via post eller e-post – Du får handlingar och övriga uppgifter i god tid. Köpta tjänster stämmer med beskrivningen – Du informeras om alla väsentliga förändringar, som rör Din bokning. Du får disponera stugan/lägenheten/rummet från det klockslag som angivits på Din bokningsbekräftelse.

Du får en skriftlig bekräftelse på Din bokning via post eller e-post – Du får handlingar och övriga uppgifter i god tid. Köpta tjänster stämmer med beskrivningen – Du informeras om alla väsentliga förändringar, som rör Din bokning. Du får disponera stugan/lägenheten/rummet från det klockslag som angivits på Din bokningsbekräftelse.

Vänd Dig direkt till oss med eventuella klagomål. Vi beaktar alla klagomål, men de måste dock inkomma senast 7 dagar efter avresa för att göra sig gällande. Om vi inte kommer överens kan Du vända Dig till Allmänna Reklamationsnämnden. Den består av en opartisk ordförande och representanter för researrangörer och konsumenter. Nämndens adress är: Box 174, 101 23 Stockholm.

Kontakta oss

Vi besvarar din fråga inom 24 timmar på vardagar. På helgerna kan svarstiden dock vara lite längre.